01plus

Managementul oportunităților

Secțiunea de vânzări centralizează și automatizează date ți operații specifice procesului de vânzare. Aici puteți gestiona oportunitățile apărute, prospecții, clienții și furnizorii.

02plus

Managementul clienților

Veți avea sub observație toate interacțiunile pe care întreaga firma le are cu partenerii, indiferent de natura lor.

03plus

Furnizori, parteneri, concurenți

Informațiile puse la dispoziție de modulele de Vanzări și Contracte și facturare vă vor oferi, prin intermediul unor serii de rapoarte și liste, o imagine completă și fidelă a modului în care se desfășoară procesul de vânzare.

04plus

Generare oferte

De asemenea, va fi foarte simplu ca angajații dumneavoastră să genereze și să trimită partenerilor oferte comerciale și să primească de la aceștia comenzi. Activitatea agenților de vânzări va fi în acest fel vizibilă și ușor de evaluat.

05plus

Procesare comenzi

Fiecare pas, de la colectarea datelor și contactarea prospecților, la trimiterea ofertarelor și până la primirea comenzilor, va fi realizabil cu doar câteva clickuri.

06plus

Evidență contracte

Vei avea centralizata evidența contractelor și a actelor adiționale semnate, cunoscând în orice moment de ce servicii sau produse beneficiază fiecare abonat sau cumpărător.

Obține un cont DEMO acum ⟫